گارانتی

  • دستوالعمل شرایط گارانتی مرکز خدمات پس از فروش یکتا باطری سپاهان                                             

دستورالعمل حاضر در جهت بهبود کیفیت خدمات پس از فروش و رضایت­مندی مشتریان محترم تهیه شده و ارائه می­گردد؛ لذا ضمانت محصولات  شرکت یکتا باطری سپاهان مستلزم مطالعه دقیق این دستورالعمل بوده و رعایت موارد ذکر شده در آن جهت پذیرش گارانتی ضروری می­باشد. با توجه به اینکه خرابی باطری به عوامل و متغیرهای زیادی وابسته بوده و بخشی از آن علیرغم استفاده از نیروی متخصص و تجهیزات مدرن کنترل کیفیت، متوجه نقص در تولید می­باشد، لذا ضمانت باطری فقط شامل عیوب ناشی از نقص تولید بوده و در سایر موارد فاقد ضمانت است. خدمات پس از فروش شرکت یکتا باطری سپاهان این اطمینان را به شما می­دهد که در صورت بروز هرگونه مشکل و نقص در محصولات خود، مسئولیت­ پذیر بوده و در سریع­ترین زمان ممکن آماده پاسخگویی به مشتریان می باشد.

بررسی کارت گارانتی

  • کارت گارانتی کامل ( دو کپن )  سالم و فاقد قلم خوردگی و آسیب دیدگی باشد .
  • شماره سریال درج شده بر روی کارت با شماره سریال هک شده برروی باطری مطابقت داشته باشد
  • داشتن فاکتور خرید یا مهر فروشگاه به همراه تاریخ فروش روی کارت گارانتی الزامی  می­باشد در غیر این صورت کارت گارانتی فاقد اعتبار میباشد .
  • جهت ارسال باتریهای قبل نصب ( تک کارت ) باید پایان ضمانت باطری حداقل با 13 ماه و پانزده روز ضمانت فعال داشته باشد و در مناطق گرمسیری  باید 12  ماه ضمانت فعال داشته باشد  غیر این صورت باید برای  باطری باید ادامه گارانتی صادر گردد .در باطریهای سنگین نیز باید ضمانت باطری حداقل 9 ماه گارانتی فعال جهت پذیرش  قبل از نصب  داشته باشد    باطریهای سنگین و نیمه سنگین  یک بار تعویض می گردد و ادامه گارانتی برای این نوع باطری ها صادر نمی گردد .
  • .

بررسی و تست  فنی باطری

  • جهت استفاده از گارانتی بایستی باطری برروی خودرو نصب باشد و سیستم برق خودرو به طور کامل بررسی گردد.
  • باطری نصب شده روی خودرو براساس اعلام شرکت سازنده خودرو با مشخصات خودرو مطابقت داشته باشد .
  • در صورت نصب سیستم های مصرف کننده اضافی بایستی ظرفیت باطری خودرو با دینام خودرو متناسب باشد .
  • ­ بدنه باطری فاقد آسیب دیدگی نظیر شکستگی، صدمات ناشی از آتش ­سوزی، دفرمگی، دستکاری چشمی و هرگونه تغییر شکل بدنه باشد .
  • قطب­های باطری فاقد آسیب دیدگی  . شکستگی و ذوب شدگی در اثر اتصال کوتاه با استفاده از کابل کمکی باشد .
  • تایید نشتی باطری برای خودروهای سبک  5  ماه  و خودروهای سنگین و نیمه سنگین  3 ماه   پس از خروج محصول از شرکت یکتا باطری  قابل قبول میباشد     
  • در باطریهایی که عملکرد دینام بیش از حد مجاز باشد باعث تبخیر الکترولیت ( خشک شدن ) و سفید شدن چشمی میگردد  واز گارانتی خارج میشود .باطریهایی که عملکرد دینام پایین تر از حد مجاز باشد یا از باطری  بمدت طولانی استفاده نشود دچار د شارژ عمیق ( ولتاژ پایین ) و  باطری  از گارانتی خارج میگردد .
  • در صورت مشکی بودن چشمی باطری قبل از ارسال به مرکز خدمات  حتما شارژ و تستهای فنی  جهت اطمینان از خراب بودن باطری صورت پذیرد
  • در صورت تغییر رنگ الکترولیت ( ریزش مواد فعال ) در باطریهای غیر سیلد  باطری از گارانتی خارج میگردد
  • گارانتی محصولات شرکت یکتا باطری در مناطق گرمسیر    جهت خودروهای شخصی 12  ماه  از تاریخ فروش یا پایان ضمانت  هر کدام زودتر محقق گردد .
  • گارانتی محصولات شرکت یکتا باطری جهت خودروهای  عمومی   تاکسی   وانت  و خودروهای . سنگین و نیمه سنگین 6 ماه از تاریخ فروش  یا پایان ضمانت هر کدام زودتر محقق گردد .
  • تعویض باطری معیوب
  • بعد از کنترل مدارک وتست فنی باطری و محرض شدن خرابی طبق دستوالعمل  اقدام به گارانتی  و تعویض باطری نمایید 
  • کارت جایگزین ضمیمه کارت معیوب و به شرکت یکتا باطری ارسال میگردد ( کارت جایگزین حداقل باید دارای 10  ماه گارانتی فعال برای خودروهای سبک  و 8 ماه  گارانتی فعال برای خودروهای سنگین باشد )
  • معرفی سامانه های استعلام پایان ضمانت محصولات یکتا
  • جهت برسی استعلام پایان ضمانت باطری سریال دوازده رقمی هک شده روی باطری را به سامانه پیامکی 1000000012 ارسال نمایید .سامانه پیام کوتاه صرفا جهت برسی اصالت کالا و استعلام میباشد و جهت انجام مراحل تعویض و گارانتی  وجود کارت ضمانت نامه  الزامی میباشد .
  • تلفن تماس واحد خدمات پس از فروش 03195029017

 

امید است ما را در جهت توسعه و بهبود کیفیت خدمات پس از فروش و افزایش رضایت­مندی مشتریان ، از طریق انتقال پیشنهادات و انتقادات خود، یاری نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *