- دستوالعمل شرایط گارانتی مرکز خدمات پس از فروش یکتا باطری سپاهان
دستورالعمل حاضر در جهت بهبود کیفیت خدمات پس از فروش و رضایتمندی مشتریان محترم تهیه شده و ارائه میگردد؛ لذا ضمانت محصولات شرکت یکتا باطری سپاهان مستلزم مطالعه دقیق این دستورالعمل بوده و رعایت موارد ذکر شده در آن جهت پذیرش گارانتی ضروری میباشد. با توجه به اینکه خرابی باطری به عوامل و متغیرهای زیادی وابسته بوده و بخشی از آن علیرغم استفاده از نیروی متخصص و تجهیزات مدرن کنترل کیفیت، متوجه نقص در تولید میباشد، لذا ضمانت باطری فقط شامل عیوب ناشی از نقص تولید بوده و در سایر موارد فاقد ضمانت است. خدمات پس از فروش شرکت یکتا باطری سپاهان این اطمینان را به شما میدهد که در صورت بروز هرگونه مشکل و نقص در محصولات خود، مسئولیت پذیر بوده و در سریعترین زمان ممکن آماده پاسخگویی به مشتریان می باشد.
بررسی کارت گارانتی
- کارت گارانتی کامل ( دو کپن ) سالم و فاقد قلم خوردگی و آسیب دیدگی باشد .
- شماره سریال درج شده بر روی کارت با شماره سریال هک شده برروی باطری مطابقت داشته باشد
- داشتن فاکتور خرید یا مهر فروشگاه به همراه تاریخ فروش روی کارت گارانتی الزامی میباشد در غیر این صورت کارت گارانتی فاقد اعتبار میباشد .
- جهت ارسال باتریهای قبل نصب ( تک کارت ) باید پایان ضمانت باطری حداقل با 13 ماه و پانزده روز ضمانت فعال داشته باشد و در مناطق گرمسیری باید 12 ماه ضمانت فعال داشته باشد غیر این صورت باید برای باطری باید ادامه گارانتی صادر گردد .در باطریهای سنگین نیز باید ضمانت باطری حداقل 9 ماه گارانتی فعال جهت پذیرش قبل از نصب داشته باشد باطریهای سنگین و نیمه سنگین یک بار تعویض می گردد و ادامه گارانتی برای این نوع باطری ها صادر نمی گردد .
- .
بررسی و تست فنی باطری
- جهت استفاده از گارانتی بایستی باطری برروی خودرو نصب باشد و سیستم برق خودرو به طور کامل بررسی گردد.
- باطری نصب شده روی خودرو براساس اعلام شرکت سازنده خودرو با مشخصات خودرو مطابقت داشته باشد .
- در صورت نصب سیستم های مصرف کننده اضافی بایستی ظرفیت باطری خودرو با دینام خودرو متناسب باشد .
- بدنه باطری فاقد آسیب دیدگی نظیر شکستگی، صدمات ناشی از آتش سوزی، دفرمگی، دستکاری چشمی و هرگونه تغییر شکل بدنه باشد .
- قطبهای باطری فاقد آسیب دیدگی . شکستگی و ذوب شدگی در اثر اتصال کوتاه با استفاده از کابل کمکی باشد .
- تایید نشتی باطری برای خودروهای سبک 5 ماه و خودروهای سنگین و نیمه سنگین 3 ماه پس از خروج محصول از شرکت یکتا باطری قابل قبول میباشد
- در باطریهایی که عملکرد دینام بیش از حد مجاز باشد باعث تبخیر الکترولیت ( خشک شدن ) و سفید شدن چشمی میگردد واز گارانتی خارج میشود .باطریهایی که عملکرد دینام پایین تر از حد مجاز باشد یا از باطری بمدت طولانی استفاده نشود دچار د شارژ عمیق ( ولتاژ پایین ) و باطری از گارانتی خارج میگردد .
- در صورت مشکی بودن چشمی باطری قبل از ارسال به مرکز خدمات حتما شارژ و تستهای فنی جهت اطمینان از خراب بودن باطری صورت پذیرد
- در صورت تغییر رنگ الکترولیت ( ریزش مواد فعال ) در باطریهای غیر سیلد باطری از گارانتی خارج میگردد
- گارانتی محصولات شرکت یکتا باطری در مناطق گرمسیر جهت خودروهای شخصی 12 ماه از تاریخ فروش یا پایان ضمانت هر کدام زودتر محقق گردد .
- گارانتی محصولات شرکت یکتا باطری جهت خودروهای عمومی تاکسی وانت و خودروهای . سنگین و نیمه سنگین 6 ماه از تاریخ فروش یا پایان ضمانت هر کدام زودتر محقق گردد .
- تعویض باطری معیوب
- بعد از کنترل مدارک وتست فنی باطری و محرض شدن خرابی طبق دستوالعمل اقدام به گارانتی و تعویض باطری نمایید
- کارت جایگزین ضمیمه کارت معیوب و به شرکت یکتا باطری ارسال میگردد ( کارت جایگزین حداقل باید دارای 10 ماه گارانتی فعال برای خودروهای سبک و 8 ماه گارانتی فعال برای خودروهای سنگین باشد )
- معرفی سامانه های استعلام پایان ضمانت محصولات یکتا
- جهت برسی استعلام پایان ضمانت باطری سریال دوازده رقمی هک شده روی باطری را به سامانه پیامکی 1000000012 ارسال نمایید .سامانه پیام کوتاه صرفا جهت برسی اصالت کالا و استعلام میباشد و جهت انجام مراحل تعویض و گارانتی وجود کارت ضمانت نامه الزامی میباشد .
- تلفن تماس واحد خدمات پس از فروش 03195029017
امید است ما را در جهت توسعه و بهبود کیفیت خدمات پس از فروش و افزایش رضایتمندی مشتریان ، از طریق انتقال پیشنهادات و انتقادات خود، یاری نمایید