دستورالعمل حاضر در جهت بهبود کیفیت خدمات پس از فروش و رضایتمندی مشتریان محترم تهیه شده و ارائه میگردد؛ لذا ضمانت محصولات شرکت یکتا باطری سپاهان مستلزم مطالعه دقیق این دستورالعمل بوده و رعایت موارد ذکر شده در آن جهت پذیرش گارانتی ضروری میباشد. با توجه به اینکه خرابی باطری به عوامل و متغیرهای زیادی وابسته بوده و بخشی از آن علیرغم استفاده از نیروی متخصص و تجهیزات مدرن کنترل کیفیت، متوجه نقص در تولید میباشد، لذا ضمانت باطری فقط شامل عیوب ناشی از نقص تولید بوده و در سایر موارد فاقد ضمانت است. خدمات پس از فروش شرکت یکتا باطری سپاهان این اطمینان را به شما میدهد که در صورت بروز هرگونه مشکل و نقص در محصولات خود، مسئولیتپذیر بوده و در سریعترین زمان ممکن آماده پاسخگویی به مشتریان می باشد.
بررسی کارت گارانتی
- کارت گارانتی کامل سالم و فاقد قلم خوردگی و آسیب دیدگی باشد .
- شماره سریال درج شده بر روی کارت با شماره سریال هک شده برروی باطری مطابقت داشته باشد
- داشتن فاکتور خرید یا مهر فروشگاه به همراه تاریخ فروش روی کارت گارانتی الزامی میباشد در غیر این صورت کارت گارانتی فاقد اعتبار میباشد .
- جهت ارسال باتریهای قبل نصب ( تک کارت ) باید پایان ضمانت باتری حداقل با 13 ماه و پانزده روز ضمانت فعال داشته باشد در غیر این صورت باید برای باتری باید ادامه گارانتی صادر گردد .در باتریهای سنگین نیز باید ضمانت باتری حداقل 9 ماه گارانتی فعال جهت پذیرش قبل از نصب داشته باشد باتریهای سنگین و نیمه سنگین یک بار تعویض می گردد و ادامه گارانتی برای این نوع باتری ها صادر نمی گردد . .
بررسی و تست فنی باطری
Ø جهت استفاده از گارانتی بایستی باطری برروی خودرو نصب باشد و سیستم برق خودرو به طور کامل بررسی گردد.
Ø باطری نصب شده روی خودرو براساس اعلام شرکت سازنده خودرو با مشخصات خودرو مطابقت داشته باشد .