دستوالعمل شرایط گارانتی مرکز خدمات پس از فروش  یکتا باطری سپاهان                                             

دستورالعمل حاضر در جهت بهبود کیفیت خدمات پس از فروش و رضایت­مندی مشتریان محترم تهیه شده و ارائه می­گردد؛ لذا ضمانت محصولات شرکت یکتا باطری سپاهان مستلزم مطالعه دقیق این دستورالعمل بوده و رعایت موارد ذکر شده در آن جهت پذیرش گارانتی ضروری می­باشد. با توجه به اینکه خرابی باطری به عوامل و متغیرهای زیادی وابسته بوده و بخشی از آن علیرغم استفاده از نیروی متخصص و تجهیزات مدرن کنترل کیفیت، متوجه نقص در تولید می­باشد، لذا ضمانت باطری فقط شامل عیوب ناشی از نقص تولید بوده و در سایر موارد فاقد ضمانت است. خدمات پس از فروش شرکت یکتا باطری سپاهان این اطمینان را به شما می­دهد که در صورت بروز هرگونه مشکل و نقص در محصولات خود، مسئولیت­پذیر بوده و در سریع­ترین زمان ممکن آماده پاسخگویی به مشتریان می باشد.

بررسی کارت گارانتی

  • کارت گارانتی  کامل  سالم و فاقد قلم خوردگی و آسیب دیدگی باشد .
  • شماره سریال درج شده بر روی کارت با شماره سریال هک شده برروی باطری مطابقت داشته باشد
  • داشتن فاکتور خرید یا مهر فروشگاه  به همراه تاریخ فروش روی کارت گارانتی الزامی  می­باشد در غیر این صورت کارت گارانتی فاقد اعتبار میباشد .
  • جهت ارسال باتریهای قبل نصب ( تک کارت )  باید پایان ضمانت باتری حداقل با 13 ماه و پانزده روز ضمانت فعال داشته باشد در غیر این صورت باید برای  باتری باید ادامه گارانتی صادر گردد .در باتریهای سنگین نیز باید ضمانت باتری حداقل 9 ماه گارانتی فعال جهت پذیرش  قبل از نصب  داشته باشد    باتریهای سنگین و نیمه سنگین  یک بار تعویض می گردد و ادامه گارانتی برای این نوع باتری ها صادر نمی گردد . .

بررسی و تست  فنی باطری
Ø جهت استفاده از گارانتی بایستی باطری برروی خودرو نصب باشد و سیستم برق خودرو به طور کامل بررسی گردد.
Ø باطری نصب شده روی خودرو براساس اعلام شرکت سازنده خودرو با مشخصات خودرو مطابقت داشته باشد .